Svatba je radost aneb plánování svatby pro začátečníky i pokročilé

Svatba se blíží!

O váš den D se postará svatební koordinátorka, vy si ho budete jen užívat. Čtěte dál.

2017-06-09.Líbí se mi (0).Komentářů: 0

O váš den D se postará svatební koordinátorka, vy si ho budete jen užívat.

Šup, šup – svatba se blíží! Nezapomněli jste na nic?

Říká se, že svatba je jedna velká radostná událost, kdy se sejde celá rodina, láska je všude kolem vás a konečně se oddáte jeden druhému navždy. Co když to ale tak idylické není? Realita bývá dost často odlišná od představ každé nevěsty o tom, jak právě ta její svatba bude dokonalá a bez chybičky. Je třeba mít připravenou záložní variantu pro případ, že se váš dokonalý den začne kazit.

Samozřejmě vám přejeme, abyste právě vy měli to štěstí a nemuseli na svatbě řešit žádné neplánované komplikace, ale přesto si dovolíme vás na ty nejčastější upozornit a připravit vás na jejich řešení.

Foto: Archiv Svět svateb

Jaké nejčastější „boty“ na svatbě nastávají?

• Nezpracovaný zasedací pořádek v autech;
• Hluchá místa v programu (při focení manželů);
• Špatný zasedací pořádek;
• Chybí program pro děti;
• Trapný proslov;
• Neplánované srandičky od hostů.

Řešení většiny z výše uvedených situací můžete vyřešit jednoduše: zařiďte si svatební koordinátorku, která udělá vše za vás! Opravdu víme, o čem mluvíme. Ačkoli je služba svatebních koordinátorek často stále považována za přebytečnou (vždyť si to přeci zvládnu zařídit sama), pravda je taková, že ve váš den D jde především o to, abyste si tento den užili a měli na něj nezapomenutelné vzpomínky – pokud možno jen ty dobré.

“Koordinace svatby není to samé jako svatba na klíč!”

Nikdo si přeci nechce pamatovat, jak se zapomnělo na babičku cestou z obřadu, jak se u focení novomanželů trapně čekalo a jak dodavatel křičel na hosty kvůli nedorozumění u placení účtu. Přesně pro tyto situace se nebojte svěřit se do rukou koordinátorky, která se postará jednoduše o vše – zaplatí účty dodavatelům, zašije vám roztržené šaty, seznámí hosty s programem a zajistí, aby u svatebního pochodu hrála vaše písnička.

“Koordinátor se postará o bezchybný průběh – usazování hostů, dodržování harmonogramu, fotografa a vaši podporu.”

Pokud věříte, že se vám nic z toho nestane, doporučujeme se alespoň připravit na možné nečekané situace. Již několikrát jsme si ověřili, že pár minut, které věnujete předsvatebním konzultacím s profesionálkou vám může ušetřit spoustu nervů. Svatební konzultace jsou šikovnou službou, která slouží budoucím nevěstám k tomu, aby si podrobně prošly program svatby a nechaly si poradit se slabými místy a krizovými momenty, které by mohly nastat. Stejně tak si můžete nechat poradit v bodech, ve kterých si sami nevíte rady.

O co všechno se může svatební koordinátorka postarat?

• Organizace příjezdu svatebčanů, vítání a zdobení myrtou

• Zajištění welcome drinku
• Pomoc s myrtováním hostů
• Pomoc s nazdobením aut
• Seznámení hostů s programem dne
• Komunikace s dodavateli a placení účtů (vizážistka, květiny, dort, restaurace/catering, atd.)
• Hladký průběh obřadu – komunikace s oddávajícím, nasměrování a usazení hostů
• Dohled nad dekoracemi, hudbou atd.
• Organizace svatebního průvodu
• Dohled u fotografování
• Přesun na hostinu
• Zajištění zasedacího pořádku
• Organizace uskladnění svatebních darů
• Řešení případných problémů – a především zajištění jejich předejití
• Pravá ruka nevěsty (i ženicha)

• A vše, co vás jen napadne…

© Copyright 2008 - 2024 svetsvateb.cz a dodavatelé obsahu . Všechna práva vyhrazena . Provozovatelem svetsvateb.cz je spol. Amoroso s.r.o.
Jakékoli šíření obsahu portálu je bez předchozího písemného souhlasu provozovatele zakázáno.
Facebook Svět svateb.cz